FAQ

F.A.Q. czyli najczęstsze pytania

 

  1. Jakie mam korzyści kupując na ZooPlaneta.pl?
  2. Jakie formy płatności są dostępne w sklepie ZooPlaneta.pl?
  3. Czy mogę zapłacić przy odbiorze?
  4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
  5. Jakie są koszty dostawy?
  6. Dostałem uszkodzoną przesyłkę. Co mam zrobić?
  7. Co jeśli zakup nie spełnia moich oczekiwań?
  8. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Jakie mam korzyści kupując na ZooPlaneta.pl?

- możliwość udziału w systemie lojalnościowym (za każdy zakup punkty, za punkty nagrody), sprawdź tutaj
- wybór w największym asortymencie (masz wszystko w jednym miejscu)
- udział w konkursach, na ZooPlaneta znajdziesz co miesiąc konkursy z atrakcyjnymi nagrodami !
- darmowe porady i ciekawostki (informacja jest bezcenna)
- akcje miesiąca - szukamy dla Was najlepszych akcji zoologicznych z całej Polski

 

Jakie formy płatności są dostępne w sklepie ZooPlaneta.pl?

Płatność z góry przelewem, płatność przy odbiorze, kartą kredytową oraz szybkie płatności internetowe (PayU).
Na specjalne życzenie Sklep może wystawić Fakturę Pro Forma, na podstawie której Klient dokona płatności za zamówiony towar.Każde zrealizowane Zamówienie jest dokumentowane Fakturą VAT lub paragonem, który na prośbę Klienta jest wysyłany pocztą na wskazany przez Niego adres.

 

Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Tak - nasz magazyn znajduje się we Wrocławiu. Zapraszamy. 

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

24h - to średni czas w jakim wysyłamy Wam zamówienie. Pamiętajcie proszę, że pracujemy od poniedziałku do piątku. Czas realizacji nie dotyczy produktów "na zamówienie".

Jakie są koszty dostawy?

Koszty dostawy sa opisane tutaj.

 

Dostałem uszkodzoną przesyłkę. Co mam zrobić?

Nasze produkty pakowane są zgodnie z wymogami renomowanych firm kurierskich, takich jak FedEx i UPS. Uszkodzenia towaru w trakcie transportu są bardzo rzadkie – jeżeli jednak już do nich doszło, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta: postaramy się jak najszybciej rozwiązać zaistniały problem.

 

Co jeśli zakup nie spełnia moich oczekiwań?

Zdajemy sobie sprawę, że zakupy przez Internet mają swoje ograniczenia dlatego tylko u nas możesz oddać swój produkt w czasie 30 dni od daty zakupu. W celu rezygnacji z zamówienia prosimy skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. 

 

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć w łatwy i szybki sposób, bezpośrednio na stronie. Wybrany produkt wystarczy dodać do koszyka, a następnie postępować zgodnie ze wskazówkami. 

 
Pozdrawiamy
zespół ZooPlaneta.pl 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl