Zwroty i reklamacje

Reklamacje i zwroty 

Problem z przesyłką?

Dokładnie sprawdź, czy opakowanie Twojego towaru jest nienaruszone. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, nie przyjmuj jej i poinformuj nas o tym. Dokładnie sprawdź stan opakowania przy kurierze.

W przypadku stwierdzonych uszkodzeń towaru, spisz protokół szkody z kurierem i niezwłocznie prześlij go do nas na adres: biuro@zooplaneta.pl

Jeśli uszkodzenie stwierdzisz po odjeździe kuriera, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską.

 

Chcesz zwrócić towar?

Zgodnie z prawem, w przypadku umowy zawieranej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorcy, konsument może zwrócić towar do 14 dni od daty doręczenia przesyłki przez kuriera. Jesteśmy pewni jakości naszych produktów dlatego dajemy aż 30 dni !

Aby dostarczyć nam zwracany towar odeślij go na nasz adres (dostępny w zakładce kontakt)

Prosimy o dołączenie do zwracanego towaru wypełnionego oświadczenia odstąpienia od umowy sprzedaży.

Czas na rozpatrzenie reklamacji smyczy marki flexi to 30 dni

 

Oświadczenie odstąpienia od umowy

 

Zakupiony towar jest wadliwy?

Wszystkie towary zakupione w sklepie ZooPlaneta.pl objęte są gwarancją producenta oraz  ustawową odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową.

W razie wykrycia jakiejkolwiek wady materiałowej/ wykonawczej lub też innego rodzaju niezgodności z zawartą umową– prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego (dostępnego dla wszystkich użytkowników sklepu internetowego ZooPlanmeta.pl). Po uzyskaniu niezbędnych informacji, przygotowane zostanie zgłoszenie reklamacyjne które klient otrzyma drogą mailową. Jedną, podpisaną kopię zgłoszenia należy dołączyc do przesyłki z towarem (wraz z dowodem zakupu).

Towar odsyłany do oględzin musi być czysty. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 30 dni kalendarzowych.

Wszelkie reklamacje rozpatrywane sa zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi.

Jeśli masz uwagi do zamówionego towaru lub stwierdzasz jego niezgodność z umową - poinformuj nas o tym ! Odniesiemy się do Twojego roszczenia oraz rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

Formularz reklamacyjny.

 

Każda reklamacja jest rozpatrywana zgodnie z kolejnością zgłoszenia.
Przewidywany czas odpowiedzi na zgłoszenie to 2 dni robocze. 

* W przypadku reklamacji, koszty wysyłek ponosi klient

 

Pozdrawiamy
zespół ZooPlaneta.pl 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl